Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

SAD: Predstavnički dom Kongresa usvojio predlog za opoziv Donalda Trampa i optužio ga za „zloupotrebu položaja i opstrukciju Kongresa“; Tramp: Demokrate pokazale duboku mržnju i prezir prema američkom biraču

Komentari (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 19 decembar 2019 07:30
Eksperimentator
Eto, sad i u svojoj kući imaju demokratiju kakvu su namenili drugima. Posle ovakvih stvari, na drugim mestima su sledili ratovi...
Preporuke:
42
0
2 četvrtak, 19 decembar 2019 07:50
Aca
Niski udarci "duboke države" se nastavljaju. Nečiji veliki nosevi vire iza ovih jadnih pokušaja. Ono što su planirali 3000 godina je pred raspadom a njih hvata panika.
Preporuke:
40
4
3 četvrtak, 19 decembar 2019 08:37
Forever Jang
Tramp se zaista bori kao lav protiv "duboke države"! Svaka čast. Mogu da mu pljunu pod prozor.
Preporuke:
47
5
4 četvrtak, 19 decembar 2019 08:47
aksiom
Možda nam Tramp postane prijatelj, pošto imamo zajedničkog neprijatelja!
Preporuke:
48
4
5 četvrtak, 19 decembar 2019 09:10
mrljavko
svetsko iskustvo sa Demokratama je i krajnje ocajno i krajnje ogavno.
Nisu to nikakve demokrate nego frontalni tihi uzurpatori svih dogadjaja u svetu i finansijski korumpatori.
To je nakazna i uzasno opasna Amerika.
To je hegemonisticka Amerika koja igra igre razlicitih nacina podmicivanja i dovodjenja svojih vazalnih slugu, posebno u Evropi, ratovima i podvalama.

Da li se secamo Bila Klintona potuljenog dazdevnjaka, negove zene Hilari ambiciozne i zle kucke, Madlen Olbrajt te smrdljive duhovne nakaze.
Koliko je samo ratnih intervencija nacinjeno u to Demokratsko vreme.
Vereme se izmenilo u pogledu i Rusije i Kine i ako neko zeli i moze da donese zlo za planetu zemlji to su te formalisticke demokrate slicnog i samo formalnog demokratskog kova, keje sa ikakvom demokratijom nemaju veze.

Koju li je to bezbednost SAD Tramp prokockao.
Ne srlja taj u ratove, a ovi demokratski skotovi su stvoreni da izazovu krv i ugroze i same SAD, jer stvari nisu vise kao nekada.
Preporuke:
49
1
6 četvrtak, 19 decembar 2019 09:28
Spiridon
Ne vredi, namerila se ona prokleta duboka država na Trampa, pa to ti je. Ej bre, onakvog predsednika su našli da impičuju, sram da ih bude đubrad nijednu. Ima tih nekih zlih ljudi, da ne kažem sa dubokodržavnih mračnih sila kojima ama baš ništa na ovom svetu sveto više nije. Umesto da ga proglase za kralja, ili makar za doživotnoga predsednika, pa da njih sve koliko ih ima iz te opozicije lepo potrpaju u zatvor (kao što se to radi u zemljama gde se neki red zna) a oni zlikovci ovako. Međutim, ne da se ni Tramp, evo pokrenuo tu jednu akciju obilaska svoje baze tj silaženja međ’ narod, koji ga obožava jošte malo pa kao Vučića što-no vole Srbi. Nego da je sreće i pameti pa da se u Beogradu gradu organizuje jedan miting podrške Trampu sa parolom PatriJotska Srbija složno glasa, glasaćemo našeg Trampa a ne bilo koga od globalista...
Preporuke:
12
34
7 četvrtak, 19 decembar 2019 11:11
Navijam za Trampa.
Trampovo biračko telo, oseća da sa američkim društvom nešto nije u redu, da su moćne multinacionalne kompanije glavni ideolozi i pokretači mnogih ratova koje je za njihov račun vlada SAD širom sveta vodila i još uvek vodi, te da su zapostavljeni interesi običnih ljudi i srednje klase, koji sve to plaćaju, svojim novcem i svojim životima.

Mislim da neće biti osuđen"
Preporuke:
29
2
8 četvrtak, 19 decembar 2019 11:29
penzioner Cviko,
Na sve ovo sa Trampom gledam mnogo šire. Za mene ovo dešavanje je deo procesa urušavanja SAD kao države. Iako ne volim demokrate i uopšte sve smeće koje nam pod nazivom demokratija poturaju, ja ih podržavam. Razbijajte svoje, što jače, što snažnije, što brže kad vas već mi ne možemo sprečiti da celom svetu nanosite zlo. Vašem zlu mora doći kraj. Naneli ste nam mnogo patnji i štete. Svet ne može da se razvija u miru sa vašom zločinačkom politikom. Ako smene Trampa, onda proročke reči baba Vange se obistinjuju. Ona je rekla da je Obama poslednji američki predsednik. Verujem da pritom je mislila na ceo mandat. Naravno ratnu odštetu za bombardovanje Srbije im ne praštam kao ni naslednicima SAD.
Preporuke:
23
6
9 četvrtak, 19 decembar 2019 11:34
Dragan
Duboka država, duboko grlo.
Preporuke:
24
1
10 četvrtak, 19 decembar 2019 11:54
Spiridon
@ Forever Jang
Tramp se zaista bori kao lav protiv "duboke države"! Svaka čast. Mogu da mu pljunu pod prozor

More kao tigar se jedan bori... Ej bre, kakvo je samo potresno pismo napisao onoj dubokodržavnoj veštici, pa to je moj Mile samo prštalo. Evo sav se naježim kada se pomislim. Eh kada bi Srbija imala tako nekog predsednika kao Trampa, da gleda samo tevej po ceo dan, da se breca na novinare i da im sve u lice saspe ako mu se nešto ne sviđa, odnosno da hvali neprekidno samog sebe i objašnjava polupismenoj rulji koja ga voli kako ima ta jedna zavera da ga sruše, a oni mu onda pljeskaju i viču što je više kleveta i laži predsednik nam je mili i draži... Sačekaj pa mi imamo baš takog preCednika...!??
Zato valjda Srbi i vole toliko Trampa, jer što-no-se kaže kada ga gledaju a on im sve nekako blizak...
Preporuke:
9
29
11 četvrtak, 19 decembar 2019 12:01
Iza klintonita cela sorta menjača
Ako stoji iza lažnih "demokrata", prefrigani menjači novca, to je njihova diktatura nad svima koja je ovde u pitanju, ali je praćena takvom demagogijom vlasnika medija, da se naivne manjine hvataju kao somovi na bućkalo.
Preporuke:
18
2
12 četvrtak, 19 decembar 2019 12:12
Satana
Globalno duboka država, duboki džepovi opljačkanog zlata i duboka mržnjnja satanista.
Preporuke:
16
3
13 četvrtak, 19 decembar 2019 12:18
@ David
Duboko smo povređeni Trampom kao pojavom?
Preporuke:
3
3
14 četvrtak, 19 decembar 2019 12:42
Spiridon
@ Iza klintonita cela sorta menjača
Ali na ovu svetsku vladu ne utiče snaga ideje, već suštinski sila, a gde sila nije dovoljna, moć kapitalističkih ili ekonomskih interesa... Jedan govori o slobodi, jedan o demokratiji, jedan o dostignućima liberalnog sistema koji ne znači ništa osim stabilizacije režima jednog dela društva, koji zahvaljujući svom kapitalu može da se domogne štampe, da ga organizuje i usmerava i tako stvara javno mnjenje... Oni mogu da vode ratove za svoje kapitalističke interese, ali na kraju će ti ratovi otvoriti put socijalnom usponu unutar nacija, jer dugoročno je nemoguće da stotine miliona ljudskih bića budu usklađeni u skladu sa interesima nekolicine pojedinaca. Dugoročno će veći interes čovečanstva nadmašiti interese ovih malih plutokratskih profitera.

Dakle, mali kviz znanja...
Kako se zvao ovaj vaš istomišljenik, gospodo moja draga...!??
Mislim kada čovek čita njegove reči, kao vas da sluša, jer sve je tu od sveCke vlade pa do tijeh menjača novca...
Preporuke:
6
19
15 četvrtak, 19 decembar 2019 13:08
Tonza
Oni u senatu ce da kazu sve je to ok, vidimo se na izborima hahahaha
Preporuke:
11
3
16 četvrtak, 19 decembar 2019 13:31
Tonza
Spiridon

Ne vredi, namerila se ona prokleta duboka država na Trampa, pa to ti je.


Mislim da Tramp pod hitno treba da te uzme za savetnika, zamenika itd. hahahahha
Preporuke:
19
4
17 četvrtak, 19 decembar 2019 14:24
Zvonimir Bgd
Sve je više antiglobalista u svetu. Ovog puta, jedan od njih zauzeo je baš istaknut položaj u svetskoj politici, to je - Donald Tramp. Predsednik Sjedinjenih Država Amerike i - antiglobalista!
Zato se digla sva huka i buka, ne samo u Americi. Ima Tramp raznih karakteristika, nekih i prilično nezgodnih. Ali, ovde je presudno to što nije kompatibilan sa tzv.Novim poretkom. Nije u skladu sa globalizmom kao savremenim oblikom fašizma.

Pošto sam i sam antiglobalista, voleo bih da Tramp iz ove papazjanije izađe kao dvostruki pobednik: politički i moralni. S druge strane, ako ga nekim čudom ipak slome, nadam se daljem raskolu američkog društva i njihovim unutrašnjim sukobima koji će eskalirati onda kada narod shvati da je njihova voljena demokratija jednoobrazna i jednosmerna, dakle - lažna.
Preporuke:
17
4
18 četvrtak, 19 decembar 2019 14:43
ANALITIČAR
Nevjerovatno čime se dokoni Srbi bave. Možeš misliti zle demokrate smenjuju našeg Trampa. Trampa kao našeg mogu samo idioti razmišljati na takav način. Tramp kao idiot, lopov i klovn je kao prvo opasnost za USA sistem kao velike države jer on o državi kao jako složenom mehanizmu pojma nema. I onda Srbi dok se celo srpstvo raspada, dok gubimo Krajine , Kosovo, Crnu Goru, umesto da se Srbi napokon sete da brane srpstvo oni brane klovna Trampa. Nacija klovnova Srbi brane klovna Trampa. To ja jedino vidim kao zaključak , inače smatram SPIRIODONA teškim provokatorom i izdajnikom ali je u pravu što Vas proziva. Meni niste ljubitelji Trampa za prozivke, ja vas najiskrenije žalim. Vas i taj idiotski pogled na svet da jedno carstvo zla kakva je USA može da nama Srbima u bilo kojoj varijanti bude saveznik. Ali vama ljubiteljima te države idiota i klovnova ostavljam tu priviledgiju da i vi budete idioti i klovnovi. Pametnom dosta
Preporuke:
8
21
19 četvrtak, 19 decembar 2019 15:01
nikadsnobom
..Imamo i mi ovde ogranak anti-trampovske demokratske stranke..Predvode ih Sutanovac i Chomicka..
Preporuke:
12
3
20 četvrtak, 19 decembar 2019 16:20
Vlada
Svako ko misli da iko može da postane predsednik SAD protiv želje finansijske banksterske osovine London-Njujork, koja preko Federal Reserve sistema kontroliše SAD, kao i sve vredno kontrolisanja u zapadnom svetu (od sveta korporacija do Bakingemske palate i Bele kuće), živi u svetu mašte. Ništa manje od onih koji veruju da bi biznismen poput Trampa u ime "ideala" stavio glavu na panj (bio bi samo još jedan predsednik koji bi stao na put svemoćnim banksterima i bio uklonjen - što on vrlo dobro zna). Glavna medijska svrha njegovog predsednikovanja je da se Rusija predstavi prosečnom Amerikancu kao neko ko ih direktno ugrožava, da bi ga tako lakše izmanipulisali u njihovom neobjavljenom ratu protiv Rusije. Kao takav, Tramp im je još uvek vrlo potreban, tako da se svrha ovog političkog cirkusa sama nameće: nepravednim optužbama protiv Trampa povećaće njegovu popularnost i obezbediti laku, sigurnu pobedu na predstojećim predsedničkim izborima.
Preporuke:
5
10
21 četvrtak, 19 decembar 2019 16:25
ANALITIČAR
Zvonimir BgdJe li ti tvoj šef udbaška vucibatina Šešelj šapnuo da je Tramp antiglobalista. Tramp je učestvovao u smenjivanju bolivijskog patriote Moralesa, je li to ANTIGLOBALIZAM ili intervencionizam i fašizam. Tramp je podržao odluku o preseljenju prestonice Izraela u Jerusalim iako pola tog grada drže arapi i hrišćani, protiv njihove volje Tramp je podržao ekspanzionističku politiku Izraela a protiv domicilnog palestinskog naroda koga je Izrael strpao u žicu u Gazi i koga bombarduje i gazi tenkovima. Tvoj idol Tramp je uveo takse Kini čime je i Kinu a i USA uveo u recesiju, je li to potez antiglobalizma ili intervencionizma. Za vreme Trampa fašistička USA provocira kineski narod u Hong Kongu, je li tačno, tačno je. Za vreme Trampa svet je doživio da Tramp otvoreno izjavi da će USA armija - armija zločinacA, razbojnika nastaviti sa pljačkom nafte Iraka i Sirije. Ti tog razbojnika nazivaš antiglobalistom. Reci tvom udbaškom šefu Šešelju da Vučić koga Šešelj podržava izdaje KiM
Preporuke:
9
13
22 četvrtak, 19 decembar 2019 16:48
Ah
Al' su se uzbudili antiTramp trolovi? Zla godina "orle" isterala.
Ne brinite, Tramp je daleko od savršenog ali je daleko bolji od čistog ZLA koje bi da ga menja. Neće im uspeti.
Preporuke:
18
2
23 četvrtak, 19 decembar 2019 16:56
Moki
Sta god i kako god, ma ko vam bio na vlasti, zelim vam jedan gradjanski ratic pa svet malo da odmori dok se vi ne dozovete pameti. Ajde mi Srbiju da dovedemo u red a za amere mi trne lakat!
Preporuke:
8
0
24 četvrtak, 19 decembar 2019 17:48
Oposum
@ ANALITIČAR

Burazeru, znaš da se ja i ti u nekih 90% stvari slažemo, ali brate, aman zaman pa zar i ti sebe svrstavaš u ovu gomilu zaista ludačkih antitramp botova? Pa zar sa Spirom kolo da vodiš? Znaš ko je Spira naravno? Znači, kada bot Spira kaže da je ovaj mali bedni pokušaj Impičmenta nešto lepo i da je Tramp neki "idiot" to onda automatski znači sve suprotno! Brale moj, taj Tramp ne radi ni za mene ni za tebe ni za Srbiju ni za Rusiju on radi za SAD prijatelju moj, i naravno da će biti protiv Kine i naravno da će braniti Izrael i naravno da će činiti sve one poteze koje Americi odgovaraju, ne koji se nama Srbima sviđaju. Kina je u snažnoj ekspanziji, dolar drži bukvalno u šakama i kao takva naravno da je izuzetno veliki neprijatelj SAD i naravno da Tramp svo ovo vreme pokušava da je što više potkopa, to je u interesu Amerike prijatelju, a to što se to nama ne sviđa to je naš problem, ali generalno Tramp je daleko bolje rešenje od bilo kog mračnog predstavnika Duboke države.
Preporuke:
18
2
25 četvrtak, 19 decembar 2019 18:01
Tonza
ANALITIČAR

Tramp je učestvovao u...


Daj brale, budi malo realan. Da je umesto njega na izborima pobedila hilari klinton... mozda bi u boliviji i hong kongu bi bilo mirno, ali bi zato Srbija i Ukrajina gorele ko hepo kocke... i niko se zbog toga ne bi potresao, kao sto se nije ni 99te potresao... Svaljivati sve na Trampa je previse neozbiljno...
Preporuke:
15
2
26 četvrtak, 19 decembar 2019 18:22
Oposum
Opoziv predsednika Trampa u Kongresu SAD je očajnički pokušaj Duboke države da stvari vrate na staro. Da stvari vrate u Klintonovu eru, eru koja je celom svetu ali i samom američkom narodu nanela strahovito mnogo patnji, stradanja, siromašenja, ludila. Ta se era nikada više neće vratiti. Pokrenuti su procesi u čitavom svetu koje vode u skroz suprotnu eru od te mračne ere. Narodi širom Zapada se oslobađaju višedecenijskih okova koji su kulminirali 90-tih i početkom 2000-tih i to više niko ne može zaustaviti. Verovatno će Senat SAD dati podršku Trampu i on će izgurati svoj mandat do kraja, ali je izuzetno bitno i za Ameriku i za celi slobodarski svet da se procesi urušavanja Duboke države nastave i pojačaju. Duboka država mora da padne. Ona se neće dati, izuzetno je moćna i dan danas i tek očekujem snažne nemire u Americi koje će Duboka država izazvati. Američko društvo je duboko podeljeno, biće potresa, ali mislim da se svet naveliko već menja i to niko više neće moći zaustaviti.
Preporuke:
13
3
27 četvrtak, 19 decembar 2019 18:34
Trampe, Trampe...
... nisu to demokrate nego - oni vaši bogataši.

Njih 26.
Preporuke:
5
1
28 četvrtak, 19 decembar 2019 19:04
Heporobljeni Srbin
Baš me briga šta se događa sa tapiranim mravojedom! Fašisti uvek ostaju fašisti, pa ko god bio na vlasti!
Preporuke:
6
5
29 četvrtak, 19 decembar 2019 19:43
Spiridon
@ ANALITIČAR

To ja jedino vidim kao zaključak , inače smatram SPIRIDONA teškim provokatorom i izdajnikom ali je u pravu što Vas proziva. Meni niste ljubitelji Trampa za prozivke, ja vas najiskrenije žalim.

Sram da te bude, pa zar tako o meni...!?? Nisam ja ej bre eto tek tako neki tamo težak izdajnik i provokator, već najveći izdajnik i najgori mogući provokator koji postoji, i tako od sada da me zoveš je l’ znaš!?!

P.S. Sve si lepo nabrojao ali si zaboravio Iran i Veneceuelu da navedeš kada su antiglobalistički podvizi Donald DŽej Trampa u pitanju...
Preporuke:
6
12
30 četvrtak, 19 decembar 2019 20:07
itd ili ...
Da li se neki od mrzitelja Trampa seća Impičmenta Bila Klintona? pa mi posle kažite da je Tramp katastrofa! Veće katastrofe od Klintonovih na tom kontinentu što se mene i moje zemlje tiče nije bilo! Svi ostali su male mace za vampirske Klintonove! Kada se setim one odvratne face muškog predatora koji se ne seća ili pravi lud što je iskoristio pripravnicu u Beloj Kući?! muka mi! za nju nije bilo hešteg mi tu pokreta! Licemeri! Tramp je problem! kako da ne
Preporuke:
10
0
31 četvrtak, 19 decembar 2019 20:09
Vlada
Neverovatno koliko su ljudi indoktrinisani tom pričom o Trampu "antiglobalisti". Čak i analitičari, one koje smatram dobrim (čuh nedavno jednog na Sputnjiku kako kaže da Tramp do sad "metak nije ispalio"; a šta ćemo sa 59+ Tomahavka kojima je častio Siriju?). Sasvim sam siguran da je to deo mamka s kojim je Tramp medijski predstavljen, jer se ne samo svetu, nego i mnogima u SAD globalizam/intervencionizam popeo na vrh glave. Banksterski strategisti to vrlo dobro znaju. Oni koji imaju najviše da dobiju od takve priče, najlakše će progutati mamak. Ne gledaju više šta Tramp radi, nego samo dudlaju "antiglobalističi" mamak, do besvesti. Babi se snilo što joj je milo. Svako ko kaže nešto što se ne uklapa u tu sliku, ma koliko bilo zasnovano na činjenicama, postaje "bot". Da i ne pominjemo da je, posle svega, krajnje glupo očekivati da će nam išta dobro doći sa zapada. Po nebu smo tražili svetlo vostoka, i ono je stiglo. To je kraj našeg tunela, a ne zapad i "antiglobalista" Tramp.
Preporuke:
3
7
32 četvrtak, 19 decembar 2019 22:25
Zvonimir Bgd
Vlada

Da bi neko negirao antiglobalistički učinak kod sadašnjeg predsednika SAD, trebalo bi najpre da dokaže kako razume sadržaj pojma "globalizam". I uopšte značenje pojma "globalizacija" u savremenom političkom rečniku, jer je sam pojam novijeg datuma iako je kao težnja nekih vremena postojao i mnogo ranije. Ovde mislim isključivo na političko-ideološku konotaciju tog pojma, jer sam termin "globalizam" ima raznovrsna značenja. Manje o ekonomsko-finansijskom aspektu, mada se često i prepliću. Ne radi se o naivnosti jednih (koji upadaju u zamke, koji se "pecaju" itd.) ili mudrosti drugih koji ne padaju na blefove. Radi se o nesporazumu među nama u vezi sa pravcem razmišljanja. Ovde je potrebno mnogo prostora da bi se obrazložila kvalifikacija "antiglobalista", jer i sama reč nije srećno izabrana pošto je neprecizna. Ukratko, Tramp svakako predstavlja nekog ko ruši dosadašnje "vjeruju" svetskih globalista, bez obzira na druge protivrečne postupke. Na neki način to je i Bregzit i sl.
Preporuke:
6
3
33 četvrtak, 19 decembar 2019 23:44
Oposum
@ Zvonimir Bgd

Slažem se s tobom. Najzad neko u komentarima ovde ko realno pokušava da sagleda situaciju. Da li Trampa trebamo definisati antiglobalistom ili ne i šta uopšte znači antiglobalizam, to je sasvim druga priča, ali da se Tramp ne ponaša po uobičajenom globalističkom šablonu to je evidentno. Stalno svojim potezima remeti mnoge planove globalistima i oni uopšte više nisu sigurni šta mu sledeće može pasti na pamet jer osećaju da ih ne voli, zato sada i pokušavaju da ga sruše. Potez Trampa poput njegovog minimiziranja NATO Pakta koji je vojska upravo tih globalista sam po sebi dovoljno govori da Tramp nimalo ne podržava takvu politiku kakvu je Amerika vodila pre njegovog dolaska na vlast. Od trenutka Trampovog dolaska na vlast NATO Pakt je u velikom padu. E sad, ono što sam i "Analitičaru" odgovorio, naravno Tramp je Amerikanac i deluje u interesu Amerike i ne trebaju Srbi od njega da očekuju da im on vrati Kosmet naravno, ali svejedno mnogo je bolji od njegovih prethodnika.
Preporuke:
5
3
34 petak, 20 decembar 2019 01:58
Vlada
Kratak spisak američkih predsednika koji su stali na put banksterskom kartelu i njegovoj kontroli SAD (hronološki):
1. Endrju DŽekson, sedmi predsednik SAD, prvi na kojeg je pokušan atentat
2. Zahari Tejlor (otrovan)
3. DŽejms Bačanan (pokušaj trovanja)
4. Abraham Linkoln (odstreljen)
5. DŽejms Garfild (odstreljen)
6. Vilijam MekKinli (odstreljen)
7. DŽon Kenedi (odstreljen)
Spisku možemo da dodamo i Roberta Kenedija, kao i druge ličnosti na važnim funkcijama, počevši sa Spenserom Persivalom, britanskim premijerom koji je 1812-te bio protiv rata sa SAD koji su želeli Rotšildi, da bi naterali vladu SAD da da novi mandat privatnoj centralnoj banci kroz koju su već tada kontrolisali SAD. Persival je odstreljen i zamenjen Robertom Benksom DŽenkinsonom, koji je bio u potpunosti kooperativan (epizida govori da su Rotšildi već tada praktično kontrolisali i samu Englesku).
Preporuke:
4
3
35 petak, 20 decembar 2019 02:23
Vlada1 @ Zvonimir Bg @ Oposum
Slažem se sa vama.
Midlim da i jednu i drugu grupaciju možemo nazvati globalistima a da je razlika u tome što se jedni zalažu za unipolarni globalizam a drugi za multipolarni (ili se zalažu ili ga prihvataju kao realnost).
Odnos u pristupu grupacije koja stoji iza Trampa i ovih koje obično nazivamo globalisti je veoma sličan odnosu Staljin - Trocki.
Kada je "svetska revolucija" srušila Carsku Rusiju došlo je do sudara dve koncepcije.
Staljin je ,videvši da je ovladao jakim centrom moci ("dobio snagu zveri" ) zagovarao da "svetska revolucija" (komunizam) treba da bude alat u rukama Sovjeta za ostvarivanje geopolitičkih ciljeva Moskve.
Trocki je zagovarao "permanentnu revoluciju" u kijoj bi Sovjetska Rusija bila samo alat za ostvarenje ciljeva revolucije - potročni materijal.
Kao Trocki razmišljaju Banksteri - od 1913 (FED) polako su pretvorili SAD u alat i baš ih briga koliko ce trajati - naci ce novi formalni centar moci ako SAD pukne.Tramp predstavlja drugu opciju.
Preporuke:
3
3
36 petak, 20 decembar 2019 02:37
Vlada 2 @ Zvonimir Bg @ Oposum
Tramp bi da SAD izvozi demokratiju zarad svojih interesa a ne interesa otudjene elite.
Što reče Zvonimir ,nije prvi put da jedna ideologija zeli da postane vladajuca na globalnom nivou i da stvara internacionalnu elitu kija ce to sprovodoti.
Takodje i ovi "suverenisti" su globalisti jer se (prirodno) povezuju medju sobom i daju podršku jedni drugima.

Za nas ništa nije dobro i nemamo preteranog razloga da se radujemo ili tugujemo jer da bi iskoristili bilo koju od ove dve strane mi bismo morali da budemo politički organizovan narod koji zna šta hoce.

Nacionalni ciljevi se mogu braniti i kada se koristi i jedna i druga globalna opcija - SAMO AKO IM SE PRIDJE OPORTUNISTIČKI tj ako niko od Srba ne postane "veci katolik od Pape" vec svi gledaju samo bar minimum nacionalnih interesa.
Znajuci nas - neki naš Trampovac ce vise mrzeti Soroševca nego sto je to slucaj u SAD(i obrnuto).
Tužno ali istinito.
Preporuke:
3
3
37 petak, 20 decembar 2019 09:21
ANALITICAR
Ove godine u Imperiji Zla USA ubijeno (ubistva plus samoubistva) oruzjem cak 38 050 ljudi. A do kraja godine 12 dana. Katastrofa.

AMERICKI SAN
Preporuke:
3
3
38 petak, 20 decembar 2019 12:01
Spiridon
@ Zvonimir Bgd
Da bi neko negirao antiglobalistički učinak kod sadašnjeg predsednika SAD, trebalo bi najpre da dokaže kako razume sadržaj pojma "globalizam”

Ako smem da primetim, čini mi se da vi imate problem sa pravilnim razumevanjem šta je sadžaj pojma globalizam tj antiglobalizam, čim ste Trampa svrstali u antiglobaliste. Hajdete pokušaću ukratko da vam postavim priču na pravi način, sa obzirom da su vam stavovi formirani pod uticajem propagande jedne od dve strane u američkoj politici, a da toga niste ni svesni. Dakle u Americi imate dve strane potpuno iste medalje, odnosno ona prva koju vi pogrešno nazivate antiglobalističkom, je ona stara rasistička kolonijalna škola razmišljanja, koja smatra da je Bog sa nebesa odredio da Amerika vlada svetom, odnosno oslanjuje na Engleze u Evropi i na Izrael na Bliskom Istoku. Druga ekipa je liberalno-progresivna koja je umislila da ima svetu dužnost da prosvetiteljski širi njihov sopstveni pogled na svet...
Preporuke:
1
6
39 petak, 20 decembar 2019 12:01
Spiridon
@ Zvonimir Bgd

Sve u svemu sve te vaše reči, svi ti vaši izrazi i nekakve umišljene teorije o dubokoj državi, globalistima i njihovoj zaveri imaju svoj izvor u propagandi one prve rasističko kolonijalne strane a posebno zbog toga što iz svojih razloga Rusija trenutno igra na njihovu kartu, tj širi tu istu propagandu preko mreže svojih tzv alternativnih medija. Sticajem okolnosti imam neko skromno znanje o američkoj politici, tako da sve što vi ovde pišete ja sam već i to od reči do reči pročitao u medijima koji najviše liče na mešavinu Pinka-Kurira i Informera samo na američki način.
Tramp se ponaša potpuno neuračunljivo, odnosno on želi da vlada Amerikom kao svojim šarlatanskim biznisom, ne obazirući se na zakone. To je problem sa impičmentom a ne bilo kakava zavera globalista i duboke države, zato što on prošao nije pored antiglobalizma. Citirao sam vam svima ovde u onom nazovi kvizu znanja reči iz govora Adolfa Hitlera u januaru 1941.
Pazite se onoga za šta mislite da je istina...
Preporuke:
1
4
40 petak, 20 decembar 2019 12:36
Spiridon
@ Vlada
Tramp bi da SAD izvozi demokratiju zarad svojih interesa a ne interesa otudjene elite.
Što reče Zvonimir ,nije prvi put da jedna ideologija zeli da postane vladajuca na globalnom nivou i da stvara internacionalnu elitu kija ce to sprovodoti.

Pa sad, iza Trampa isto tako stoji otuđena elita, samo sa drugačijim političkim predznakom, odnosno u onom prvom tragičnom izvođenju te iste predstave se kao odgovor na tadašnje probleme kapitalizma i ondašnju ekonomsku krizu pojavio fašizam tj nacional-socijalizam, dok su sada na scenu stupili ovi novi tzv nacional-neoliberali tipa Trampa. U prevodu kao u tvojoj manje više korektno ispričanoj priči o Staljinu i Trockom, Tramp se slično kao nekada Staljin sa komunizmom, zalaže za tzv neoliberalizam u jednoj državi ili ti ga on bi neoliberalizam ali bez bumerang efekta koji je zadesio Ameriku zbog prebacivanja proizvodnje u jeftinije krajeve...
Preporuke:
1
3
41 petak, 20 decembar 2019 14:06
Priče iz Amerike
Planske pričice za naivne iz "nepostojećeg" ugla.
Preporuke:
1
2
42 petak, 20 decembar 2019 15:12
Vlada @ Spiridon
Da, nisam naveo ali sam mislio na to i zato sam na jednom mestu i stavio reč suverenisti pod znake navoda.
Ideološki gledano možda bismo mogli da kažemo da sa jedne strane imamo liberalnu elitu (otudjenu naravno) koja propagira suverenizam koji se svodi na SUVERENITET ELITE a ne gradjanina/pojedinca (lazni suverenizam koji u ekstremnim slučajevima izgleda kao Severna Koreja u kojoj imamo suverenog upravnika logora koji odredjuje npr. 10 vrsta frizura ?!).
Sa druge strane neoliberale, koji ljudske slobode guše izmišljajuci dodatne slobode koje bi ih potirale,sve vreme se pozivajući na njih.Bukvalno imaju "religiozne " sledbenike koji tu dogmu propagiraju na veoma agresivan iritirajući način.

Kako bilo ,običnog čoveka nema tu - on je osedlan a ovi se biju ko ce i kako da ga jaše.

Neodoljivo podsecaju na crvenu i crnu internacionalu nekada.
Preporuke:
1
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner